joi, 29 martie 2012

Cui nu-i place pitzza.....

Pentru astazi v-am pregatit o gustare pe care multi dintre noi o adoram.Eu fac foarte des pitzza,cel putin o data pe saptamana:D.De obicei, prefer sa fac in casa tot ceea ce vreau sa mananc.Uneori mai si cumpar...daca nu am ceea ce imi trebuie in casa sau daca nu am chef.Se intampla cam rar sa nu am chef,dar se mai intampla.
Heii...si acum sa trecem la trebushoara,sa va arat cat de repede puteti sa va pregatiti o pitzza delicioasa la voi acasa.

Ingrediente:
Pentru aluat: - 300 gr.faina;
      - drojdie cat o nuca;
      - o cana apa sau lapte caldut;
      - o lingura smantana(optional);
      - o lingura ulei;
      - putina sare si putin zahar.
Mod de preparare: 
Se pune faina intr-un vas mai adanc, se face o gaura in mijloc, unde se pune drojdia,sarea, zaharul,uleiul,smantana dupa care se adauga apa sau laptele caldut si se framanta aluatul pana acesta nu se mai lipeste de mana(daca este nevoie se mai adauga faina) si se lasa la crescut circa 30 de minute. Din aceste cantitati ies 2 blaturi cu diametru 27 cm.
Dupa ce aluatul este crescut se intinde pe o tava bine tapetata cu margarina si faina, dupa care se pune urmatoare compozitie astfel:se unge aluatul cu putin kechup, se presara 50 de grame de cascaval si se taie cubulete urmatoarele:5 felii salam ardelenesc, 5 felii salam sasesc, 5 felii salam cu sunca taraneasca, 4 felii pastrama si se aseaza si acestea peste aluat.Deasupra se aseaza o  jumatate ardel rosu, o jumatate ardel galben sau verde taiate felii julien si rosia taiata si ea felii si maslinile taiate rondele(dupa ace le-au fost scosi samburii).La urma se presara putina sare,putin piper si inca 50 de grame de cascaval ras.
Se da la cuptor pentru 15-20 de minute la 170 de grade.

Cam asa arata inainte sa o bag la cuptor...


Cam asa arata dupa ce s-a copt.....


Pentru a doua pitzza am folosit 10 felii de salam sasesc si 2 crenvusti si la fel rosii,ardei,masline, cascaval....


Ce ziceti???Arata bine???La gust e extraordinara;)
 Sper ca va placut!Pofta buna!


O zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. yam-yam...arata foaaarte bine, o sa incerc si eu dupa aceasta reteta...de obicei blatul imi iese tare sau se intareste repede desi retetele folosite pana acum sunt asemanatoare

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Valentina!Ce tava folosesti?Posibil ca din cauza tavii sa-ti iasa blatul tare.Asa pateam eu cand foloseam tava de la aragaz.Pentru pitza stiu ca e recomandat de folosit o tava mai subtire.Eu mai framant cu margarina, cand am in casa, sau incearca sa faci aluat mai moale.Sper sa-ti iasa bun:)Te pup:*:*

    RăspundețiȘtergere