marți, 19 iunie 2012

Review crema de fata Handmade sister


Pe la sfarsitul lunii aprilie am fost una din fericitele castigataore a Giveaway-ului colorat de la Miu Miu. Premiul a constat intr-o crema de fata de la Handmade sister.
Bineinteles, cum am primit-o am si inceput sa o testez:)

Timp de vreo 3 saptamani am aplicat crema in fiecare dimineata si seara. Efectele cremei si-au facut aparitia inca de la primul ei contact cu pielea mea. Primul lucru pe care l-am putut observa a fost faptul ca este foarte hidratanta si cand spun ca este foarte hidratanta, chiar este, avand in vedere ca am un ten foarte uscat.

Crema are in continutul ei:
-          ulei de macadamia bio;
-          ulei de migdale dulci bio;
-          unt de shea bio;
-          ulei de jojoba bio;
-          glicerina vegetala;
-          ulei esential de lavanda;
-          ulei esential de geraniu.

Ce mi-a placut:
-          ambalajul:crema este intr-un borcanel tare dragalas, pictat manual cu floricele, gargarite:);
-          este pt.toate tipurile de ten;
-          este 100% naturala;
-          intens hidratanta;
-          lasa pielea catifelata;
-          spre surprinderea mea are si un miros placut, nu ma asteptam, deoarece stiu, ca de obicei produsele naturale nu au tot timpul un miros deosebit.as zice ca la miros seamana cu propolisul, desi nu are in continutul ei propolis:D;
-          intra foarte repede in piele si o pastreaza hidratata;
-          regenereaza pielea;
-     are o textura usoara;
-          desi are o cantitate mica (30 ml) este foarte eficienta(am folosit-o 3 saptamani si este aproape intacta:D). 

De asemenea, crema este pentru toate varstele, avand in vedere ca are in continutul ei uleiul de macadamia bio si uleiul esential de lavanda , care ajută la prevenirea îmbătrânirii premature a pielii, are efect nutritiv, acţionează la nivel celular pentru refacerea integrităţii pielii si ajuta la regenararea pielii imbatranite.
Mi-a placut tare mult aceasta crema, deoarece imi gasesc foarte greu o crema care sa fie potrivita tenului meu si sa nu-mi lase pielea nici prea "uleioasa" la suprafata, dar nehidratata in interior, dar nici sa nu o hidrateze deloc:) Cu siguranta la iarna o sa caut aceasta crema:) 
Mai multe informatii despre produsele Handmade sister puteti gasi aici.


Voi ati incercat aceasta crema?Sau alte produse de la handmade sister?Ce parere aveti despre aceste produse?
O seara frumoasa!Pupici:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu