vineri, 6 iulie 2012

O persoana minunata...

Buna dragilor!

Astazi am sa va vorbesc despre o persoana cu adevarat speciala si minunata, pe care am inceput sa o descopar in urma cu vreo luna, prin intermediul blogului ei.Si pe zi ce trecea a inceput sa-mi fie din ce in ce mai simpatica si mai draga.Este vorba despre ingerashul ting ting suprem, Iulia.
In ultimul timp am fost foarte stresata, deprimata si descurajata pentru ca nu mi-am gasit si eu un job.Saptamana aceasta am tot asteptat sa sune telefonul si sa aud la celalat capat al firului pe cineva care sa ma cheme la un interviu, pentru un job la care am aplicat si pe care mi-l doresc foarte mult.Deocamdata, acel telefon nu a venit. Iulia, stia ca sunt in asteptarea acestui telefon si vroia sa auda vesti bune de la mine.Din pacate nu am avut cum sa-i dau aceste vesti, pe care si eu le astept, si cum m-a vazut atat de dezamagita, a vrut sa-mi dea putin curaj si a fost dispusa sa vorbeasca cu mine. Emotiile m-au coplesit atunci cand mi-a spus ca daca vreau sa vorbesc orice cu ea, ma poate suna.Cand am vazut asta mi-au dat lacrimile. Nu-mi venea sa cred ca, aparent, un om care nu te cunoaste, nu te-a vazut niciodata in realitate este dispus sa vorbeasca cu tine, sa-ti asculte nemultumirile si durerile tale. N-am ezitat o clipa si i-am dat numarul de telefon.In secunda doi telefonul a sunat, iar de partea cealalta se auzea o voce calda, care, de la primul cuvant pe care l-a rostit,mi-a ajuns direct la inima.
 M-am acomodat foarte repede cu ea si am inceput sa-i povestesc vrute si nevrute. Cand am inceput sa vorbim mi se parea ca o cunosc de-o viata...I-am povestit lucruri pe care, poate nici unei persoane pe care o cunosc sau ma cunoaste de-o viata nu i le-am spus.Mi-a inspirat foarte multa incredere si bunatate.Mi-a dat foarte multe sfaturi si m-a incurajat sa fiu puternica si sa am incredere in mine.
Sunt foarte incantata ca intr-o lume plina de rautate si de ura mai exista si persoane cu un suflet minunat, care sunt dispusi sa-ti acorde putin timp sa te asculte, sa-ti asculte povestea si lucrurile care te macina.N-as fi crezut in viata mea ca o astfel de persoana o pot intalni prin intermediul internetului si intr-un timp atat de scurt sa ajung sa-i povestesc o mica particica din viata mea tumultoasa.
Nu am cuvinte sa-i multumesc pentru minutele (chiar orele:D) pe care mi le-a acordat, pentru zambetul larg pe care mi l-a redat pe buze, pentru increderea pe care mi-a redat-o in mine, pentru speranta ca totul va fi bine, pentru cuvintele frumoase cu care mi-a vorbit si pe care le-am simtit ca au fost din inima. De asemenea mi-a incarcat bateriile pentru inca vreo saptamana:)[Vezi, dupa ce se descarca te contactez:))]
 Acum, nu-mi ramane decat sa astept ziua in care voi putea sa-i multumesc personal cu o imbratisare calda.
Iti trimit multi pupici, draga mea:*:*

Va urez tuturor o zi frumoasa si un sfarsit de saptamana linistit!Pupici:*

10 comentarii:

  1. Ce frumos!!!
    Va pup, fetelor, imi place ce citesc si imi incarc si eu bateriile cand aud asa povesti frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta, Biank.E minunat sa te incarci cu putere din povesti adevarate.:*

      Ștergere
  2. Da, asa este ea, un ingeras ting ting! Are o putere de a face omul sa zambeasca si sa ii incarce bateriile. :) Frumoase cuvinte i-ai dedicat, frumoase ganduri!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita mult mai mult decat aceste cuvinte...Este cu adevarat un ingerash:*

      Ștergere
  3. Uite ce-am pierdut, daca nu am mai avut timp de net :( Multumesc mult, Ancuta pentru vorbele frumoase, insa nu cred ca le merit. Ma faci sa plang. Eu nu am facut nimic deosebit. Nici nu am cuvinte sa-ti raspund :( Iti spun doar ca imi esti foarte draga si iti doresc tot binele din lume. PS: Astept sa beau sampania :) Pupici multi, ingerasule "ting ting"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pt. ce, draga mea.Meriti toate aceste cuvintele:*:*Si eu abia astept sa bem sampania, insa, deocamdata nici un raspuns:(Mai astept, ca doar asa m-ai invatat tu, sa am rabdare si incredere in mine, asa ca nici nu ma gandesc(,)ca nu vom bea sampania:)Pupicei:*:*

      Ștergere
  4. Foarte frumoase cuvinte dar le merita pe deplin este foarte adevarat ca este un om deosebit Iulia si merita tot cei mai bun in lumea asta pentru ca este un ingeras "ting ting"cu suflet mare.Va pup pe amandoua pentru ca amandoua imi sunteti foarte dragi.Va doresc tot binele din lume.Si Ancuta sa auzim de bine sa ne spui ca ti-ai gasit jobul pe care ti-l doresti.Multi pupici :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Jane.Iulia chiar are un suflet mare in care incap tot ingerasii "ting ting":)
      Sper si eu din tot sufletul sa ma angajez:)Si cu siguranta o sa impart aceasta bucurie cu voi.Te pupacesc dulce:*:*

      Ștergere
  5. Aparent dupa titlu ma asteptam ca ceva mai deosebit... dar citind articolul nu pot decat sa apreciez gestul facut de tine... si sa mentionez faptull ca in spatele unui cont pe orice domeniu on-line se afla oameni ce au defecte si calitati... si depinde de noi in mare masura cum reusim sa le evidentiem pe cele pozitive....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, nimeni nu este perfect, cu totii avem si calitati si defecte, dar cum ai spus si tu, important este sa vedem partile pozitive pe care le are un om si sa il apreciem asa cum consideram noi de cuviinta.Eu asta am simtit in acel moment si asta am spus.Pentru mine este o persoana minunata...

      Ștergere