joi, 5 iulie 2012

Review crema Normaderm de la Vichy


Uite ca am fost si eu una dintre fetele norocoase, care a avut ocazia sa testeze crema Normaderm de la Vichy.Iar pt. acest lucru trebuie sa-i multumesc Adinei.
In primul rand tin sa spun ca am primit foarte repede crema, prin Fan curier.Cam pe luni am aflat ca am castigat iar la 2-3 zile am si primit crema frumos impachetata intr-o punguta de la Vichy. Imi doream foarte mult sa incerc aceasta crema, deoarece in urma cu cateva luni imi aparuse pe fata niste “chestii”, ca un fel de punculete rosii care imi ieseau inafara si nu mai stiam ce sa le fac sa-mi treaca. Nu am avut asa ceva nici in adolescenta. Pe langa asta, crema a picat numai bine si in perioada “frumoasa” a lunii:).

Daaaa.....acum sa va povestesc despre crema...Am folosit-o cam de 2 ori pe zi, iar efectele au inceput sa apara inca din primele 3-4 zile, avand in vedere ca mi-a iesit un “monstrulet”, iar in 2 zile l-a uscat si dupa aceea a disparut imediat.
Efectele pe care le-am observat sunt:
-in primul rand tin sa spun ca este o crema hidratanta.(eu am o problema cu cremele, trebuie sa fie hidratanta, pt. ca sunt disperata de tenul meu extrem de uscat:D);
-un alt efect pe care l-am observat, este faptul ca inchide porii dilatati;
- reduce punctele negre (la mine si-au luat “zborul” punctuletele din jurul nasului:D);
- o folosesc foarte bine ca baza de machiaj;
- lasa pielea fina, catifelata si uniforma;(de o luna nu mai stiu ce e aia piele uscata)
- mi-au disparut “denivelarile” Yupiiii!!!;
Crema are o consistenta usoara de gel si are un miros subtil foarte placut. Desi este intr-o cantitate destul de mica,30ml, o folosesc de o luna si mai am cam un sfert, deci vreo 2 saptamani ma mai tarai cu ea:D.

Trebuie aplicat foarte putina crema, deoarece daca aplicati mai mult decat are pielea nevoie veti avea sensatia de piele lipicioasa si daca masati mai mult cu mana o sa se stranga niste bucatele mici, ca si cum se jupeste pielea dupa ce va bronzati si te dai cu lotiune.....nu stiu exact cum sa explic, dar intelegeti voi....:)
Mi-a placut foarte mult aceasta crema, deoarece face ceea ce promite si cu siguranta voi face economii sa mi-o iau in continuare.

Va recomand cu multa incredere aceasta crema!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu